emstacz.pl

FAQ

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Zamówienie wysyłane jest w ciągu 1 dnia roboczego od jego złożenia i opłacenia plus czas dostawy do 2 dni roboczych.

Dokładamy wszelkich starań, aby każde zamówienie było realizowane jedną przesyłką. Jednak z racji stanów magazynowych może zdarzyć się, że część produktów jest wysyłana szybciej, a pozostałe dosyłamy osobno. Klient wtedy nie ponosi kosztów za dodatkową przesyłkę. W mailu z potwierdzeniem wysłanego zamówienia informujemy, jeżeli paczka została podzielona.

Niestety ze względu na dużą ilość nieodbieranych paczek ta opcja płatności nie jest już dostępna.

Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem kurierów GLS, DPD oraz paczkomaty INPOST. Obowiązuje darmowa dostawa

Produkt możesz zwrócić w ciągu 14 dni od odebrania zamówienia, bez podawania przyczyny, na adres sprzedawcy. Koszt przesyłki zwracanego produktu jest po stronie Klienta. Produkt nie może nosić śladów użytkowania. Środki za zwrócony produkt wysyłane są w ciągu 7 dni roboczych. W celu zwracania produktu prosimy najpierw o kontakt na sklep@emstacz.pl .

Za zamówienie zapłacisz jedną z poniższych metod płatności:
Payu
Paynow
BLIK
PayPo odroczone płatności do 30 dni.